۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

ترویج زیارت بامعرفت در بخش‌های استان قم

ترویج زیارت بامعرفت در بخش‌های استان قم

قم- راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویج زیارت بامعرفت حضرت معصومه (س) ویژه مبلغین و مبلغات در بخش‌های استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن نصری پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با توضیح طرح «شفیعه محشر» گفت: این طرح هفته گذشته در حضور تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) رونمایی شد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیارت بامعرفت نیز مورد تاکید قرار گرفت.

راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: از مأموریت‌های واحد زیارت با معرفت، توانمندسازی ائمه جماعات و مبلغین در عرصه‌های محتوا و روش است.

وی افزود: برنامه آموزشی طی ۶ جلسه در روزهای زوج برای مبلغین بخش جعفرآباد و روزهای فرد برای مبلغین بخش کهک در حال برگزاری است و به زودی این طرح در سایر بخش‌های استان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسن نصری روش کارگاهی را یکی از بهترین روش‌ها برای توانمند سازی مبلغین عنوان کرد و افزود: پس از اتمام آموزش‌های نظری، مبلغین آموزش‌ها را به صورت عملی اجرا و استاد مربوطه نکات اصلاحی را به آنان می‌گوید.

راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: مبلغین خانم نیز آموزش‌ها را در منزل اجرا و صوت خود را در یک کانال مشخص ارسال و استاد پس از شنیدن، نقاط قوت و ضعف را به صورت صوتی برای آن‌ها ارسال می‌کند.

کد خبر 5227222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha