۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می یابد

میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می یابد

شهرکرد- معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان تسهیلات پرداختی به جامعه ایثارگران افزایش می‌یابد، گفت: وام جامعه ایثارگری تا سقف ۲۰۰ درصد در دستور کار این بنیاد قرار گرفته است.

وی گفت: این میزان وام سال گذشته در چهارمحال و بختیاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود که امسال به سه میلیارد ریال افزایش یافته است.

اوحدی تاکید کرد: سال گذشته ۷۱ هزار قطعه زمین برای جامعه ایثارگری کشور تملک و ۷۰ هزار فقره وام مسکن در قانون ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مصوب شده است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: تسهیلات جدید مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به آن دسته از ایثارگرانی که در سال‌های گذشته از وام مسکن ۲۵۰ میلیون ریالی استفاده و آن را تسویه‌حساب کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال جامعه ایثارگری از بزرگترین چالش‌های امروز است، گفت: امسال زمینه استخدام ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان فراهم شد.

وی تصریح کرد: مشکل اشتغال جامعه ایثارگری از بزرگترین چالش‌های امروز است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز کشور مرهون جامعه ایثارگری و برکت خون شهدا است، عنوان کرد: حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از مهمترین اهداف سفرهای استانی است.

کد خبر 5230144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • د IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      0 0
      سلام من بابام ۱۵درصد آیا بهش تعلق میگیرع
    • جانبازان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای مهندس اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، حاجی جان خودشاهدید روزی نیست که درخبرگزاری ها، سایت ها خصوصاً سایت وزین فاش نیوز تیترنخورده با شد که جانباز 70 درصد به یاران شهیدش نپیوسته باشد انصافاً مگر تصویب یک متمم به قانون چقدر زمان میبرد حال آنکه..
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      سلام اقای اوحدی عزیز معوقه ماده ۳۸چرا اجرائی نشده توخدا بفکر ما بیچاره باشید ممنونم