۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۲۵

فرماندار سمنان در گفتگو با مهر:

سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود

سمنان تنها شهر تمام مکانیزه استان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود

سمنان- فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان گفت: این شهرستان تنها شهر استان برای تمام مکانیزه برگزار کردن انتخابات است و لذا آموزش‌های لازم به شعب در این زمینه داده شده است.

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، مهمترین و اصلی ترین کار در آستانه انتخابات را سازماندهی نیروهای عضو شعبه، آموزش کاربران، نمایندگان و فرمانداران خواند و گفت: سمنان تنها شهر استان است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آن به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ دوره آموزشی یک و نیم ساعته برای اعضای شعب انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: ۲۴ دوره آموزشی در هشت گروه و در هر گروه چهار ساعت برای نمایندگان فرماندار انجام شد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه ۱۷۷ نماینده فرماندار در حال آموزش هستند که ذخیره در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۷ دوره آموزشی برای ۱۸۰ کاربر توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برگزار شده چرا که بحث آموزش با کیفیت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در حال انجام است.

فخری از حضور ۱۵۵ رابط بهداشتی خبرداد و تصریح کرد: برای تهیه دستکش نیاز است تا تعداد بیشتری برای شهر سمنان به منظور برگزاری انتخابات شورای شهر تأمین شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ استند و ۶۰ بیلبورد در صورت درخواست کاندیداها پیش بینی شده تا مورد استفاده قرار گیرد، افزود: از ۱۶ خرداد توسط شهرداری، فضایی مناسب برای تبلیغات فراهم و در اختیار کاندیداها قرار خواهد گرفت و تلاش داریم تا رضایتمندی مردم و عوامل اجرای ستاد انتخابات استان را با اقدامات مناسب محقق کنیم.

فرماندار سمنان خاطر نشان کرد: هفت جلسه ستاد شهرستان و دو جلسه برای آسیب شناسی و بیان نقاط قوت دوره‌های قبل برگزار شده که تمام فرآیندها مورد واکاوی و بازبینی قرار گرفته است.

فخری از یک برنامه تلویزیونی با همکاری صدا و سیما در سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در رابطه با رأی گیری الکترونیکی توضیحات کامل به مردم استان داده خواهد شد و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با پشتیبانی، سازماندهی و برنامه ریزی در حال انجام است.

کد خبر 5231981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha