۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

انتخابات نشانه وحدت مردم و حکومت است

انتخابات نشانه وحدت مردم و حکومت است

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دشمنان نظام در تلاشند که بگویند بین حاکمیت و مردم فاصله وجود دارد بنابراین در این میان وظیفه ما خنثی کردن عملیات دشمن با حضور در انتخاب است.

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم به ویژگی رأی اولی‌ها در انتخابات اظهار کرد: با توجه به تأثیری مشارکت حداکثری در ایجاد امنیت پایدار کشور تاکید ما دعوت همکاران و دانش‌آموزان به مشارکت حداکثری و تلاش برای ترغیب همه برای حضور جدی در انتخابات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو وجهه اسلامیت و جمهوریت است و مشارکت حداکثری مردم با توجه به اینکه در آینده تأثیر به سزایی دارد و می‌تواند هم‌افزایی ایجاد کند مورد تاکید قرار گرفته تا بتواند این دو وجهه مهم را حفظ کند.

وی افزود: از نظر ما عقلانی‌ترین کار در این روزها دعوت همه مردم به حضور گسترده و جدی پای صندوق‌های رأی ۲۸ خرداد و ایجاد همدلی بین مردم کشور است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه مخاطب امروز ما طیف گسترده‌ای از دانش آموزان رأی اولی هستند یک نشست انتخاباتی را با حضور رأی اولی‌های اثرگذار و معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین برگزار کردیم تا به نوعی بتوانیم برای دانش‌آموزان رأی اولی جشن تکلیف سیاسی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش جوانان تاکید فراوان شده است ما از تمام توان خود برای حضور حداکثری و ادای تکلیف سیاسی دانش‌آموزان واجد شرایط به کار بردیم.

اصغری تصریح کرد: امروز افرادی که مخالف نظام جمهوری اسلامی هستند در تلاشند که بگویند بین حاکمیت و مردم فاصله وجود دارد بنابراین در این میان وظیفه ما خنثی کردن عملیات دشمن با حضور در انتخابات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه بیان کرد: هر انسان عاقلی می‌داند که زمانی در کشور از منابع به درستی استفاده و از منافع در مقابل بدخواهان خوب مراقبت می‌شود که مردم با یکدیگر و پشت نظام باشند.

این مسئول تشریح کرد: در حالی ما می‌توانیم اقتدار خود را در جام جهانی حفظ کنیم که برای حفظ عزت و سربلندی، ایجاد امنیت و کوتاهی دست دشمن از طمع و چشم دوزی به خاک و ناموس بکوشیم و با همدلی پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی گفت: اگر همه ملت ایران با حضور حداکثری و مشارکت جدی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند قدرت چانه‌زنی مدیران در نظام بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند و افزایش قدرت چانه‌زنی باعث می‌شود مذاکراتی که در نظام بین المللی انجام می‌شود با نتیجه بهتری برای کشور و حفظ اقتدار کشور در مقابل کشورهای دیگر همراه شود.
اصغری با اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: اگر ما بتوانیم عادل باشیم و به درستی اهمیت حضور مردم و تأثیر مشارکت حداکثری را در پای صندوق‌های رأی تبیین کنیم مردم در برابر انتخابات احساس تکلیف کرده و با باور اینکه مردم آینده‌سازان کشور هستند پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما در تلاشیم تا با ایجاد کانال‌های متعدد در فضای مجازی بتوانیم اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را در بین مخاطبین خود تبیین کنیم چرا که اگر مردم متوجه اهمیت این مسئله بزرگ باشند به هیچ وجهه برای شرکت در انتخابات دچار تردید نشده و با انتخاب فرد اصلح در آینده کشور سهیم خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه دارای عقاید و سلایق متفاوتی است ما سعی کردیم شاخصه‌های رهبر انقلاب در خصوص انتخاب فرد اصلح را به مخاطبین خود ابلاغ کنیم تا مخاطبین ما بهتر بتوانند در انتخاب فرد اصلح مشارکت داشته باشند.

اصغری با اشاره به اینکه معلمان قشر مرجع جامعه هستند تصریح کرد: ما با توجه به گستردگی جامعه آماری خود تلاش خود را از ماه‌ها پیش برای حضور حداکثری آغاز کردیم و امیدواریم در روزهای باقی مانده با توجه به موقعیت‌شناسی مردم و حساسیت شرایط موجود اقدام صحیح مردمی را شاهد باشیم. فرهنگیان در جامعه اگر این نقش به درستی در جامعه اجرا شود بی‌شک ما شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و در همین راستا از فرهنگیان می‌خواهیم از تمام توان خود برای شرکت در انتخابات و دعوت مردم به این امر حساس استفاده کنند.

کد خبر 5233671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha