۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار برای برگزاری انتخابات باشکوه

تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار برای برگزاری انتخابات باشکوه

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی لازم برای تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهادی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت شبکه برق استان خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور بررسی وضعیت تأمین برق استان و پیش بینی ها و برنامه ریزی برای کاهش مصرف برق در حوزه های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسه شرکت توزیع نیروی برق و برخی از دستگاه های اجرایی استان اطلاعاتی را ارائه نمودند و پیش بینی های لازم در این خصوص صورت گرفت.

به گفته وی؛ با توجه به اینکه انتخابات را پیش رو داریم، برنامه ریزی لازم در خصوص تأمین برق و ارتباطات مخابراتی پایدار شعب اخذ رأی صورت گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی، انتخابات را فرصتی مهم برشمرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشور جواب دندان شکنی به استکبار جهانی و همه آنهایی است که در مقابل نظام اسلامی ایستاده اند لذا ما باید با حضور خود ثابت کنیم در هرشرایط و وضعیتی پاسدار خون شهدا و پای بند به بیعتی که با معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسته ایم، هستیم.

فرهادی تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع، همه حوزه ها مکلفند با تأمین زیرساخت های لازم شرایط برای برگزاری انتخاباتی بی دغدغه فراهم کنند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: همه دستگاه های اجرایی باید خود را موظف به اعمال مدیریت کاهش مصرف انرژی بدانند.

حسینی تأکید کرد: همه بخش ها مثل صنعت، کشاورزی و… نیز می توانند یاریگر ما در این زمینه باشند.

کد خبر 5235456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha