۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱

فرماندار اسلامشهر:

مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد گفت: مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری اسلامشهر، با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمند و با کفایتی در این شهرستان طی سال‌های اخیر ارائه شده، اظهار داشت: پایبندی مردم به نظام، معجزه خون شهدا و روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و امکانات و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کشور در برقراری و ستُرگ ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه استقلال نظام با تمام موانع موجود در دنیا مخالفانی دارد، تاکید کرد: در دنیا به دست آوردن استقلال و حفظ آن بسیار دشوار است و برای حفظ استقلال کشور هرچه پیش می‌رویم، پیچیدگی، گستردگی و تنوع مخالفت‌ها بیشتر می‌شود و ممکن است در برخی مواضع و خدمات با وجود تحریم‌های ظالمانه دچار مشکلاتی شویم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش، حوزه خدماتی و شهری و حوزه سلامت در دوران کرونا گفت: در سال‌های اخیر ارقام قابل توجهی از محل اعتبارات مختلف جذب شده که قابل مقایسه با چندین سال قبل نیست، متأسفانه خلأ کار اینجاست که در مورد این خدمات به مردم گزارش نمی‌دهیم.

مرسلپور ادامه داد: اتفاق نظر دشمنان برای اینکه انتخابات ۱۴۰۰ ایران باشکوه و موفق نشود، یک نبرد نابرابر فرهنگی است و باید در روزهای باقیمانده تا انتخابات خودمان را به انقلاب نشان دهیم و مردم را تشویق به حضور و مشارکت در انتخابات کنیم.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه مردم آگاه هستند اما فشارهای ناشی از تبلیغات منفی و ستیزه جویی مخالفین و معاندین نظام قطع شدنی نیست، بیان داشت: اقتدار نظام در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه نظامی و امنیتی نیست و این سه اقتدار باید در کنار هم حرکت کنند تا بتوان به توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف مدنظر هست و سیاست گذاری شده، رسید.

وی با بیان اینکه آمار مشارکت انتخابات ایران اسلامی اقتداری است که دنیا را به چالش می‌کشد، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و سیر و سلوک شهدا باید ما مسئولان و رؤسای ادارات با حضور در بین مردم خودمان به صحنه انتخابات بیاییم و مشوق عینی و ذهنی و فعلی بوده و مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری ترغیب کنیم.

کد خبر 5235873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha