جنبش حماس:

هرگونه تعرض به مسجدالاقصی و قدس با واکنش مقاومت مواجه خواهد شد

هرگونه تعرض به مسجدالاقصی و قدس با واکنش مقاومت مواجه خواهد شد

«اسماعیل رضوان» از رهبران ارشد حماس هرگونه تعدی به مسجدالاقصی و فلسطینی ها در قدس اشغالی را تعرض به مقاومت برشمرد که با واکنش حتمی روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، مسئولیت کامل تنش‌ها در قدس اشغالی را متوسط رژیم صهیونیستی دانست.

«اسماعیل رضوان» در گفتگو با المسیره گفت: تداوم اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها در قدس، محله الشیخ جراح و محله سلوان و بطن الهوی را خطرناک می‌بینیم.

وی افزود: مسئولیت کامل تداوم جنایات و اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینی‌ها را متوجه رژیم اشغالگر اسرائیل می‌دانیم.

رضوان تاکید کرد: هرگونه تعدی به مسجدالاقصی عبور از تمام خط قرمزها است و مقاومت حتماً به هرگونه تعرض به مسجدالاقصی، الشیخ جراح، سلوان و بطن الهوی پاسخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: هرگونه تعرض به مسجدالاقصی با مقاومت کامل مواجه خواهد شد و تمام گزینه‌ها مطرح است. اجازه تغییر قواعد درگیری را که نبرد سیف القدس تثبیت کرد نمی‌دهیم و به نظر می‌رسد که دشمن هنوز درس نگرفته است.

عضو ارشد حماس ادامه داد: تعرض به ملت ما در قدس یا مسجدالاقصی تعرض به مقاومت است و مقاومت به این تعرضات پاسخ خواهد داد. رهبری مقاومت در غزه، لبنان و محور مقاومت تاکید کردند که تعدی به مسجدالاقصی به معنای جنگ منطقه‌ای است و دشمن باید این معادله را درک کند.

رضوان گفت: در صورتی که دشمن در اقدامات تحریک آمیز خود از خطوط قرمز عبور کند و به مسجدالاقصی کوچک‌ترین تعرضی شود تمام احتمالات وارد است. تغییر مسیر تظاهرات پرچم و دوری آن از مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس نشانگر تسلیم شدن در برابر اراده مقاومت است.

کد خبر 5235957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha