۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

انگیزه بالای مردم برای تغییر وضع موجود/ انتخابات پرشور خواهد بود

انگیزه بالای مردم برای تغییر وضع موجود/ انتخابات پرشور خواهد بود

شاهرود- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای امروز کشور نشان از انگیزه مردم برای حضور پرشور برای تغییر داد، گفت: مردم به خوبی اهمیت مشارکت بالا را در انتخابات می‌دانند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فضای امروز کشور نشان می‌دهد که مردم نگرش جدیدی داشته و تجربه دوره‌های گذشته سبب شده تا چشم‌انداز روشن‌تری را مشاهده کنیم، تاکید کرد: امروز در حقیقت گشایش در افکار مردم پدید آمده است زیرا مردم می‌خواهند تغییر در کشور رخ دهد.

وی افزود: جریان ۴۲ ساله بعد از انقلاب نیاز به تغییر عظیم ساختاری دارد و آن هم تغییری که به نفع نظام و انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیم شاهد باشیم که برگشت دوباره به ارزش‌های انقلاب و نظام و امام صورت گیرد و در نهایت رضایت خداوند و شهدا و مردم را به دنبال داشته باشد.

شرایط ویژه شاهرود

کارشناس مسائل روز، درباره مشارکت مردم شاهرود در انتخابات و با بیان اینکه این شهرستان در زمره شهرهای متفاوت از دیگر شهرستان‌های استان سمنان است، ابراز داشت: طی انتخابات دوره گذشته در سال ۹۶ برخی شهرستان‌ها و استان‌ها بود که میزان آرا آیت‌الله رئیسی در آنها بالاتر شد اما استان سمنان استانی خاصی به دلیل خاستگاه آیت‌الله رئیس جمهور محسوب می‌شد که در آن روحانی توانست آرا قابل توجهی را در غرب استان کسب کند اما یکباره رأی مردم شاهرود سبب شد تا شرایط به نفع وی تغییر و در مجموع رأی بیشتر استان به حساب آیت‌الله رئیسی واریز شد و این نشان از ظرفیت عظیم مردم این شهرستان دارد.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه در دوره قبلی در برخی بخش‌ها رأی به رئیسی تا ۷۰ درصد کل آرا بود، تاکید کرد: مردم ولایتمدار شاهرود که خسته از تکرار تاریخ گذشته هستند، به دنبال تغییر شرایط خواهند بود و در انتخابات مشارکتی آگاهانه خواهند داشت.

وی افزود: ظلم، فساد، فقر، تبعیض و اشرافی‌گری مسائلی هستند که مردم نمی‌خواهند لذا پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا بگویند به دنبال رفع ظلم و ایجاد عدالت و همچنین عدالت محوری هستند و فقر و فساد و تبعیض از انقلاب و نظام و کشورمان برچیده شود.

کد خبر 5236736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha