۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است

شادگان- نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار نظام بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، لحظاتی پیش حجت الاسلام والمسلمین سید مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با حضور در شعبه اخذ رأی شماره یک مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهر رأی خود را به صندوق انداختند.

نماینده مردم شادگان پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و همه با هم وظیفه داریم پیرو منویات مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافته و به وظیفه خود عمل کنیم.

ناصری نژاد افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار نظام بیشتر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان نیز در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق أخذ رأی اظهار کرد: مردم شادگان در نخستین ساعت اخذ رأی در صحنه حضور دارند و همه عوامل اجرایی و… انتخابات آمادگی کامل را دارند و در جای‌جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و همه شعب کار خود را از ساعت هفت صبح آغاز کردند.

صبری پور افزود: زمینه و شرایط برای حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه شادگان در انتخابات کاملاً فراهم است.

وی گفت: به همه کسانی که در انتخابات حضور دارند اعم از نامزدها، طرفداران یا کسانی که در اجرا و نظارت و… تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5237702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha