۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

استاندار کرمانشاه:

حضور مردم کرمانشاه در انتخابات در گام دوم انقلاب سرنوشت ساز است

حضور مردم کرمانشاه در انتخابات در گام دوم انقلاب سرنوشت ساز است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: حضور مردم این استان در انتخابات در گام دوم انقلاب سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز با حضور در محل اخذ رأی دبیرستان استقلال کرمانشاه در جمع خبرنگاران حضور مردم کرمانشاه را در ساعات اولیه رأی‌گیری پر شور دانست و اظهار کرد: این دوره از انتخابات در روند توسعه کشور و شهرها بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به فرآیند الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی خصوصاً در سطح شهرستان‌ها گزارش نشده است، اما به دلیل اینکه برای اولین بار است رأی‌گیری شوراها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود ممکن است مشکلاتی گزارش می‌شود که به سرعت رصد و رسیدگی می‌شود.

استاندار کرمانشاه به استقرار یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی‌گیری در سطح این استان اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۵۷۷ هزار نفر در استان کرمانشاه واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۳۴ هزار نفر رأی اولی هستند.

بازوند ادامه داد: با توجه به اینکه در ورود به گام دوم انقلاب هستیم حضور پرشور و شعور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های آرا سرنوشت ساز است.

وی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در پای صندوق‌های آرا گفت: این انتخابات سرنوشت کشور و شهر را برای ۴ سال آینده تعیین خواهد کرد.

بازوند تاکید کرد: آرا مردم استان کرمانشاه امانت است و به خوبی از این امانت صیانت می‌شود.

کد خبر 5237796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha