۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸

استاندار یزد:

تفاوتی در حضور مردم یزد نسبت به انتخابات دور قبل نمی‌بینم

تفاوتی در حضور مردم یزد نسبت به انتخابات دور قبل نمی‌بینم

یزدـ استاندار یزد با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور کم فروغ مردم یزد در انتخابات گفت: امروز هیچ تفاوتی در حضور مردم در شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبلی نمی بینم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی پیش ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در مسجد حظیره یزد با اشاره به اینکه برخی افکار سنجی‌ها خبر از حضور کم فروغ و مشارکت پایین مردم یزد در انتخابات داده بود، اظهار داشت: در بازدیدی که از شعب اخذ رای از ساعات اولیه صبح داشتیم، تفاوتی در حضور مردم در شعب نسبت به انتخابات قبل ندیدم.

وی عنوان کرد: در انتخابات های قبلی نیز در بازدیدی که از شعب داشتیم، حضور مردم دقیقاً به همین شکل بود.

طالبی با اشاره به شیوع کرونا و خطراتی که تراکم جمعیت ممکن است ایجاد کند، افزود: اقدامات بسیاری انجام دادیم تا در شعب اخذ رای، صف تشکیل نشود اما به رغم اینکه تعداد شعب را افزایش دادیم و میزان پراکندگی شعب نسبت به دوره های قبل بیشتر شد، اما باز هم شاهد ایجاد صف و ازدهام در بسیاری از شعب به ویژه مسجد حظیره هستیم.

استاندار یزد از مردم خواست: رای دادن را به ساعت پایان شب موکول نکنند زیرا به احتمال زیاد در ساعات عصر و شب شاهد حضور گسترده‌تر مردم باشیم و ازدهام در این شرایط کرونایی به صلاح نیست.

وی ادامه داد: امکان رای دادن تا ساعت ۲۴ وجود دارد و با توجه به مجوزهای ستاد ملی کرونا، احتمالاً تا ساعت دو بامداد نیز احتمال تمدید وجود دارد.

کد خبر 5237829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha