۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۳۱

استاندار البرز:

نتایج انتخابات شوراهای البرز قبل از ظهر ۲۹ خرداد اعلام می‌شود

نتایج انتخابات شوراهای البرز قبل از ظهر ۲۹ خرداد اعلام می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: تا ظهر روز شنبه ۲۹ خرداد نتیجه انتخابات شوراها به ویژه شوراهای اسلامی شهر کرج را که به صورت الکترونیکی برگزار شد، اعلام ‌می‌کنیم.

عزیز الله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت روند رأی‌گیری در استان البرز اظهار کرد: از دقایق اولیه شروع رأی‌گیری و همچنین امشب از چندین شعب اخذ رأی در استان بازدیدی داشتیم.

وی بیان کرد: مردم از اوایل صبح ساعت ۷ بامداد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رأی داشتند.

استاندار البرز تصریح کرد: در استان البرز یک هزار و ۳۶۳ شعبه اخذ رأی فعالیت دارند و این شعب با ازدحام خوب مردم روبه‌رو بودند، آمار تمام
شعب اخذ رأی در سراسر استان هم برای داوطلبین ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیری که رحمانی فضلی وزیر کشور داشتند تا ساعت ۲۴ امشب محل شعب اخذ رأی فعال است و اگر در شعبه‌ای حضور و تراکم جمعیت زیاد باشد، تا ساعت ۲ بامداد قابل تمدید است.

شهبازی گفت: بر اساس گزارش‌هایی که بازرسین وزارت کشور و رئیس‌کل دادگستری استان از بازدید شعب اخذ رأی در تعدادی از شهرستان‌های داشتند، گزارش غیرمتعارف و غیرمعمولی که مشکلی را در روند رأی‌گیری برای شهروندان ایجاد کند، نداشتیم.

وی ادامه داد: امنیت تا به این ساعت در تمام شعب اخذ رأی، برقرار بوده و تمام عوامل اجرایی استان با تلاش وافر مشغول گرفتن رأی از مردم هستند.

استاندار البرز در خصوص شمارش آرا اظهار کرد: به فضل الهی تا ظهر روز شنبه ۲۹ خرداد نتیجه انتخابات شوراها به ویژه شوراهای اسلامی شهر کرج را که به صورت الکترونیکی برگزار شد، اعلام کنیم.

آرای انتخابات رئیس‌جمهوری از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود

وی بیان کرد: انتخابات رئیس‌جمهوری نیز به صورت متمرکز است و نتیجه آرا از طریق وزارت کشور اعلام خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: امیدواریم حضور مردم به شکلی باشد که تا پایان کار ۲۴ امشب کار رأی‌گیری را در حوزه‌ها داشته باشیم، چراکه مسئولان مربوطه از دیروز تا این ساعت، مشغول تدارکات و برنامه‌ریزی برای رأی‌گیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تا الان در شعب اخذ رأی شرکت نکردند و تمایل دارند رأی خود را در صندوق بیندازند مراجعه کنند تا از ساعت ۲۴ به بعد کار شمارش آرا آغاز شود.

استاندار البرز گفت: تمام شعب اخذ رأی حتی در روستاها و نقاط دیگر مستقر هستند و تا ساعت ۲۴ امشب کار رأی‌گیری را در شعب اخذ رأی انجام می‌دهند و بعد از ساعت ۲۴ در صورتی که دستورالعمل دیگری از وزارت کشور ابلاغ نشود، باید منتظر مراجعه‌کنندگان باشند.

وی متذکر شد: از تمام رسانه‌ها در جهت تلاش برای حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رأی و انعکاس اخبار تشکر و قدردانی دارم.

کد خبر 5238643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha