۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

نمایندگان مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

مبارزه با فساد در قوه مجریه استمرار داشته باشد

مبارزه با فساد در قوه مجریه استمرار داشته باشد

قزوین – نمایندگان مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از منتخب جدید مردم برای ریاست جمهوری خواستند مبارزه با فساد و افساد در قوه مجریه استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر آیت اله علی اسلامی و مجید تلخابی در پیامی به حجت‌الاسلام رئیسی بستر خدمت به اسلام و مسئولین و رفع محرومیت از آحاد ملت و تأمین عزت و اقتدار نظام را بزرگترین هدیه و خیر برای وی دانستند.

دو نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این پیام با بیان اینکه مردم در کمال بصیرت عواملی همچون تحریم، کرونا و وسوسه‌های بیگانگان و همچنین اختلال آفرینی در امر انتخاب را کنار زدند و در ۲۸ خرداد حضور حماسی داشتند خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی اظهار کردند: شما در حالی وکیل مردم نجیب و فهیم شدید که اگر طبق انتظار در رفع گرفتاری و حل مشکلات مردم قدم بگذارید وکالت خدای متعال را نیز خواهید داشت.

این دو با تبریک این انتخاب مردم به مقام معظم رهبری، گفتند: امیدواریم بمدد خدای متعال و رضایت حضرت ولی عصر (عج) مایه امن و آرامش ملت عزیزمان بشوید.

نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت ادامه و استمرار مبارزه با فساد و افساد بویژه در قوه مجریه، معالجه فوری و ضربتی معیشت سخت محرومین و مستمندان صبور و ایتام آل محمد (ص) را از رئیس جمهور منتخب خواستار شدند.

این دو ادامه دادند: تقسیم و تکه تکه کردن مردم و نسبت اصولگرایی و اصلاح طلبی و واژه‌هایی از این قببل چه آسیب‌ها و صدماتی بر صف مرصوص امت وارد کرده و چه جراغ سیزهایی به دشمنان نشان داده شده است و اینکه چند سالل این باند و چندسال دیگر باند همانند باند لات و عزی وقت و سرمایه و امکانات را هدر داده و گاهی هم بجان هم می‌افتند و فتنه‌ها بپا می‌کنند.

نمایندگان مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان از حجت‌الاسلام رئیسی خواستند: همت و اراده را مضاعف نموده، ملت بزرگ ایران را از این دو قطبی‌ها نجات داده و همه را در محور مکتب ولایت گرد هم اورید و انسجام و یکپارچگی را جایگزین این کشاکش و دسته بندی ها نمائید. قطعاً مردم هم که خسته از این جناج بندی ها هستند استقبال خواهند کرد.

کد خبر 5240682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha