۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۲

امشب؛

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می‌شود

جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام رضوی در بجنورد برگزار می‌شود

بجنورد- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی در جوار حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع)، برگزار می‌شود.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری جشن میلاد امام رضا در امامزاده سید عباس بجنورد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم یکی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است که امشب در شب میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت امام رضا (علیه السلام) با حضور اعضای کاروان زیر سایه خورشید انجام می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از شیوع این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم را اعلام کرد و گفت: چهاردهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید با حضور ۵ تن از خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (علیه السلام) هم اکنون در حال اجرا بوده که این مراسم نیز از این دست است.

وی اجرای طرح سراسری آواهای کریمانه و اجرای سرود با مضامین امام رضا (علیه السلام) توسط گروه‌های سرود مسجدی، تقدیر از فعالان مسجدی و جشن میلاد ثامن الحجج (علیه السلام) در شوقان و اسفراین با حضور خدام رضوی و نیز و حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های فاروج و شیروان را از دیگر برنامه‌های ویژه میلاد آن امام عنوان کرد.

شیرازیان همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا، بازدید خدام رضوی از مددجویان زندان، عیادت از بیماران و نیز قدردانی از مدافعان سلامت را به عنوان دیگر برنامه‌ها نام برد.

شیرازیان در انتها بیان کرد: پیش از این نیز دو وبینار از سلسله وبینارهای دهه کرامت ویژه فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی برگزار شد.

کد خبر 5241320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha