۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

آغاز مسابقات شهرستانی قرآن کریم از ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه

آغاز مسابقات شهرستانی قرآن کریم از  ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم از ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در شش منطقه این استان از ۲۴ تیرماه آغاز و تا پنجم مردادماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات در منطقه یک شهرستان اسلام‌آبادغرب ۲۴ تیرماه، منطقه ۲ شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب ۳۱ تیرماه، منطقه سه شهرستان سنقر و کلیایی دوم مردادماه، منطقه چهار شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین ۲۷ تیرماه، منطقه پنجم شهرستان پاوه و منطقه اورامانات پنجم مردادماه و منطقه ششم کرمانشاه سوم و چهارم مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تفاوت مسابقات امسال با دوره‌های گذشته در زمینه داوری است، داوران مرحله شهرستانی تا کشوری افرادی هستند که گواهی و مدرک دوره ساماندهی و ارتقای سازمان اوقاف و امور خیریه را دارند.

صالحی با اشاره به منطقه بندی استان‌های همجوار در مرحله شهرستانی بیان کرد: سازمان اوقاف بر اساس گروه‌بندی، استان‌ها را به ۱۰ منطقه تقسیم کرده و ۱۰ استان سرگروه استان‌های دیگر هستند، بر این اساس استان کرمانشاه طبق تقسیم‌بندی یاد شده، معین استان‌های کردستان، همدان و ایلام بوده و این استان‌ها مسابقات خود را با هماهنگی کرمانشاه برگزار می‌کنند.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۲۶ نخبه قرآنی در مسابقات مرحله شهرستانی برای ورود به مسابقات استانی کرمانشاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی در کرمانشاه در بازه زمانی ۳۱ مردادماه تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 5245774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha