۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم هشدار داد؛

ضرورت هوشیاری بیشتر مردم در برابر جهش های گوناگون ویروس کرونا

 ضرورت هوشیاری بیشتر مردم در برابر جهش های گوناگون ویروس کرونا

قم- رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در برخی از مناطق کشور گفت: هوشیاری در برابر انواع جهش یافته ویروس کرونا بهترین راهکار پیشگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا قدیر صبح دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: واکسیناسیون مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان چراغ راه ما در اجرای برنامه‌های آتی تزریق واکسن خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در برخی از نواحی کشور شاهد اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا هستیم و لازم است در مقابل این بیماری که مرتب در حال جهش است هوشیار باشیم.

وی مدیریت حوزه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه را هم‌تراز با دانشگاه‌های بزرگ برشمرد و تصریح کرد: تفاهم‌نامه تأسیس نخستین پردیس فناوری‌های سلامت کشور با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان امضا شد که در آینده برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

همچنین قابل ذکر است که مرکز واکسیناسیون خودرویی قم واقع در بلوار شهید سلیمانی مقابل مصلی از امروز هفتم تیر ماه برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 5246026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha