۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

سال گذشته۱۳ واحد در شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسید

سال گذشته۱۳ واحد در شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسید

یاسوج- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۱۳ واحد با اشتغال ۱۹۰ نفر در شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار هاشم موسوی بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۴۳ واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۲۱ واحد فعال و ۱۲۲ واحد غیر فعال است، گفت: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها بیش از ۴۸۳ میلیارد ریال است.

موسوی تصریح کرد: با امکان سنجی، برنامه ریزی و رفع موانع تولید به دنبال وارد کردن واحدهای غیر فعال به چرخه اقتصادی و تولیدی در استان هستیم.

وی افزود: امکانات زیرساختی در شهرک‌های استان فراهم است و ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه‌ها است.

موسوی اظهار داشت: انتظار می‌رود فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بروکراسی‌های اداری را سرعت ببخشند.

کد خبر 5253541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      هر واحد تولیدی راکد باید موردی بررسی شود و مشکلاتش حل شود، بعد از احیا افزایش بهره وری و بازاریابی موثر و ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولیدی در این واحدها را دنبال کنیم تا واحد های تولیدی احیا شده به سودآوری مطمئن و پایدار برسند، افزایش پایه های مالیاتی و کاهش مالیات واحدهای تولیدی نیز راه گشاست