۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۹:۴۰

در گفتگو با مهر پاسخ داده شد؛

جلسه مدیرعامل شهرداری ارومیه با داورزنی/ موضوع لیگ بود یا پول؟

جلسه مدیرعامل شهرداری ارومیه با داورزنی/ موضوع لیگ بود یا پول؟

نشست مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با رئیس فدراسیون والیبال شائبه هایی را در مورد موارد مطرح شده در این جلسه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ با حرف و حدیث‌های بسیاری همراه شده است. پس از برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون والیبال با مدیران عامل و نمایندگان باشگاه‌های والیبال، قرار بر این شد تا تیم‌ها نظرات خود را برای برگزاری شیوه رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا ۳۱ خردادماه به فدراسیون اعلام کنند.

۷ باشگاه در مهلت مقرر با ارسال نامه مکتوب تقاضای برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت و رعایت آیین نامه را داشتند. بنابراین فدراسیون برای احترام به نظر اکثریت و جلسات هم اندیشی شیوه رفت و برگشت طبق آیین نامه را پذیرفت.

روز شنبه پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و محمدرضا تندروان، سرمربی این تیم جلسه ای در دفتر محمدرضا داورزنی برگزار کردند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که این جلسه در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ برتر بوده است!

ناصر میرفخرایی، سخنگوی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا این جلسه در راستای هماهنگی و تبادل نظر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر بوده است یا خیر؟ گفت: خیر، جلسه در رابطه با مسائل مالی بوده است. شهرداری ارومیه بدهی دارد و درباره پرداخت اقساطی بدهی صحبت شد چرا که مدیرعامل باشگاه تقاضای پرداخت قسطی بدهی را داشت.

وی تاکید کرد: این جلسه هیچ ارتباطی به تبادل نظر برای مسابقات لیگ برتر را نداشته است.

کد خبر 5255100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha