۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان:

زنان باردار وفرزندان خردسال آنان در سیستان وبلوچستان بیمه می‌شوند

زنان باردار وفرزندان خردسال آنان در سیستان وبلوچستان بیمه می‌شوند

زاهدان - مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: کلیه زنان باردار و فرزندان خردسال آنان از این پس تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار خواهند گرفت.

رضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تخصیص منابع مالی در قالب بودجه از طرف سازمان بیمه سلامت ایران از این پس کلیه زنان باردار و فرزندان خردسال آنان تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار خواهند گرفت.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: زنان باردار فاقد بیمه ساکن در مناطق روستایی و شهری توانند به همراه فرزندان خردسال با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد و یا از طریق آدرس اینترنتی به نشانی ( eservices.ihio.gov.ir/esc) نسبت به پوشش بیمه‌ای خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: از تمامی واحدهای بهداشتی درمانی درخواست می‌شود نسبت به هدایت زنان باردار فاقد پوشش بیمه پایه به بیمه سلامت اقدام کنند.

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۱۷ نفر از جمعیت استان سیستان و بلوچستان در صندوق‌های کارکنان دولت، سایر اقشار، روستاییان و شهرنشینان و همچنین ایرانیان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی گفت: از این تعداد یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۳۹ نفر در صندوق بیمه روستاییان به صورت رایگان در سال ۸۴ تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5261524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      4 0
      عالی است