۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

فرماندار اسلامشهر:

بستر مناسب جهت ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی در اسلامشهر فراهم شود

بستر مناسب جهت ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی در اسلامشهر فراهم شود

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با تاکید بر ضرورت پرهیز از دورهمی های خانوادگی در تعطیلات ۶ روزه گفت: بستر مناسب جهت ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی در اسلامشهر فراهم شود.

به گزار: خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان اسلامشهر مطلع باشند با توجه به تعطیلی اعلام شده در استان‌های تهران و البرز تا روز یکشنبه سوم مردادماه، کلیه مسیرهای خروجی از این دو استان مسدود است و در صورت هرگونه تخلف فرد خاطی مشمول جریمه خواهد شد.

مرسلپور افزود: با توجه به شرایط فعلی ابتلاء به ویروس کرونا و تعداد بیماران بستری شده در مراکز بیمارستانی شهرستان، از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا از هرگونه دورهمی خانوادگی اجتناب کنند چرا که برای بستری بیماران جدید با مشکل مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صدور مجوز تردد بین استانی توسط فرمانداری از صبح امروز متوقف شده تصریح کرد: با توجه به افزایش سرایت ویروس کرونا مجوز ترددهای صادر شده بین استانی در روزهای اخیر نیز از درجه اعتبار ساقط است و امکان سفر از عصر امروز با مجوز ترددهای صادر شده وجود ندارد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: با توجه به تعطیلی ادارات و بانک‌ها تا روز یکشنبه مدیریت صنعت معدن و اتاق اصناف شهرستان نیز مکلف اند بسترها و شرایط لازم برای رعایت ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی در وضعیت قرمز را فراهم کنند.

کد خبر 5261701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سمیه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      ایا دانشگاهها هم تعطیل هستند.