۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

استاندار گیلان مطرح کرد؛

نقش موثر صدا و سیما در انعکاس و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان

نقش موثر صدا و سیما در انعکاس و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان

رشت- استاندار گیلان گفت: صدا و سیما در انعکاس و پیگیری مطالبات به حق مردم و انتقال آن به مسئولان نقش موثری ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های صدا و سیما، اظهار کرد: بهره برداری از طرح‌های صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متأثر از مشارکت حداکثری مردم آگاه و خواست آنان بوده است، گفت: پیگیری رویکردها و مطالبات مردمی به عنوان آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، وجهه همت مسئولان است.

زارع با بیان اینکه رسانه ملی طی سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و همراهی امپراتوری‌های رسانه‌ای، توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد، افزود: با شیوع ویروس کرونا نیز رسانه ملی در کنار ستاد ملی مقابله با این بیماری و کادر بهداشت و درمان در فرآیند آموزش به دانش آموزان و نیز فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی در تغییر سبک زندگی، نقش مؤثری داشته است.

وی به نقش صدا و سیما در انعکاس واقع بینانه مشکلات مردم به مسئولان اشاره و اضافه کرد: بیان دستاوردها و خدمات دولت و همه ارکان نظام به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز استان در زمینه تولید محتوا به ویژه در ایام کرونا، تأکید کرد: بهره برداری و افتتاح طرح‌ها صدا و سیما زمینه ارتقای سطح کیفیت برنامه‌های تولید و پخش این مرکز و رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 5263455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha