۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷

استاندار کرمانشاه:

بازار کرمانشاه با توزیع روزانه ۱۲۰ تن مرغ کنترل می شود

بازار کرمانشاه با توزیع روزانه ۱۲۰ تن مرغ کنترل می شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات عرضه مرغ در بازار استان کرمانشاه، گفت: با توزیع روزانه ۱۲۰ تن مرغ در کرمانشاه بازار را کنترل می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: گزارشاتی که در ستاد تنظیم بازار توسط مسئولان ارائه می‌شود با واقعیت‌های بازار و جامعه فاصله بسیار زیادی دارد.

وی با انتقاد از عدم اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه، افزود: مصوبات ستاد تنظیم بازار باید توسط اعضای کارگروه به دقت اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در هفته گذشته بنا بوده ۲۰۰ تن مرغ منجمد در مدت سه روز در بازار عرضه شود که این امر به درستی اجرا نشد و مسئولان اگر توانایی تأمین مصوبات را ندارند باید در جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام کنند.

مردم نباید معطل مرغ شوند

بازوند بیان کرد: نظارت‌های بازار باید در هفته آتی تقویت شود و مردم در حالی که با مشکلاتی نظیر قطعی برق و کرونا دست به گریبان هستند نباید به دلایلی مانند دیر آمدن ناظران برای توزیع مرغ در صف‌ها معطل شوند.

وی با بیان نزدیکی به روزهای پایانی کار دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: از مسئولان استان کرمانشاه هیچکس نباید به علت روزهای پایانی دولت کم کاری کند و مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: در هفته جاری روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم و منجمد برای تنظیم بازار به بازار عرضه خواهد شد.

بازوند افزود: باید با متخلفین عرضه بازار مرغ برخورد شود و عرضه کنندگانی که دارای سابقه تخلف هستند با نصب بنر پلمب شوند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه باید بر تشکیل جلسات تنظیم بازار در شهرستان‌ها نظارت کرده تا مشکلات به حداقل کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و کوچک‌ترین افزایش قیمت بر زندگی آنها مؤثر است.

کد خبر 5263846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha