۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نمودار ابتلای مردم پاکدشت به کرونا سیر صعودی دارد

نمودار ابتلای مردم پاکدشت به کرونا سیر صعودی دارد

پاکدشت- رئیس شبکه بهداشت پاکدشت با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی مبتلایان به کرونا و مراجعین سرپایی به بیمارستان‌ها نسبت به هفته گذشته گفت: نمودار ابتلای مردم پاکدشت به کرونا سیر صعودی دارد.

رجب زینی وند در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: طبق بررسی‌های آماری شتاب ویروس در هفته اخیر نسبت به هفته گذشته رشد چشمگیری داشته و نمودار ابتلای مردم پاکدشت به بیماری کووید ۱۹ سیر صعودی دارد و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های پاکدشت از ۱۲۶ نفر در هفته گذشته به ۱۷۷ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان داشت: آمار مبتلایان به کرونا و مراجعین سرپایی به بیمارستان‌ها نسبت به هفته گذشته ۵۰ درصد، و تعداد بستری‌ها ۴۵ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

زینی وند با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در شهرستان واکسینه شده‌اند گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار دز واکسن تزریق شده و ۶ هزار دز دیگر در حال تزریق است.

رئیس شبکه بهداشت پاکدشت با بیان اینکه از مجموع ۱۵ هزار نفر جمعیت بالای ۶۰ سال پاکدشت، بیش از ۱۱ هزار نفر واکسینه شده‌اند افزود: بقیه گروه‌های هدف نیز طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی خواهند شد.

وی بیان داشت: تاکنون بیش از ۲۷ هزار دز واکسن در اختیار شهرستان قرار گرفته و روزانه یک هزار و ۶۰۰ نوبت واکسیناسیون در پنج پایگاه تعیین ظرفیت شده است.

کد خبر 5265051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha