۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیران زنجانی در عید قربان

کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیران زنجانی در عید قربان

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت عید سعید قربان، خیران و مراکز نیکوکاری استان زنجان ۲۵ میلیارد تومان برای خرید، ذبح و توزیع گوشت بین نیازمندان زنجانی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: از عید سعید قربان تاکنون ۱۹۶ راس گوسفند و ۱۰ راس گوساله اهدایی خیران و مراکز نیکوکاری ذبح و پس از بسته بندی، بین نیازمندان توزیع شده است.‌

وی ارزش ریالی نذورات وقربانی‌های ذبح شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان سه میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال است.

صفری از اهداء دو هزار و ۶۹ کیلوگرم گوشت قرمز و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران خبر داد و گفت: نذورات و قربانی‌های اهداشده توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه ۲۳۵ پایگاه برای جمع آوری نذورات و قربانی هم استانی‌ها در ایام عید قربان اختصاص یافته بود، تاکید کرد: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی # ۰۲۴*۸۸۷۷*و تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، نرم‌افزار سنا، سکه و ابوا، شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

کد خبر 5265070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha