۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

استاندار البرز:

دومین کارخانه نوآوری کشور در البرز آماده بهره‌برداری است

دومین کارخانه نوآوری کشور در البرز آماده بهره‌برداری است

کرج - استاندار البرز گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اکنون آماده است و در اختیار جوانان خلاق و مبتکر استان قرار گرفته تا مکانی مشخص برای پیگیری پروژه‌های فناورانه و دانش بنیان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر پنجشنبه در بازدید از کارخانه نوآوری البرز ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اکنون آماده است و در اختیار جوانان خلاق و مبتکر استان قرار گرفته تا مکانی مشخص برای پیگیری پروژه‌های فناورانه و دانش بنیان خود داشته باشند.

وی بیان کرد: این مجموعه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق نام گذاری شده که دومین مرکز از نوع در سطح کشور محسوب می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه این مجموعه کاری مشترک از سوی استانداری، شهرداری کرج و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، ادامه داد: این مجموعه اکنون آماده است و در اختیار جوانان خلاق و مبتکر استان قرار گرفته تا مکانی مشخص برای پروژه‌های فناورانه و دانش بنیان خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: راه اندازی این کارخانه طی یک سال و اندی پیش در دستور کار قرار گرفت و اکنون برای بهره برداری جامعه هدف مهیا است.

شهبازی گفت: این مجموعه در موقعیت مکانی بسیار خوب و کم نظیری قرار دارد و شیوع کرونا در روند تکمیل آن خلل ایجاد کرده بود و قدری کند پیش رفت.

وی متذکر شد کارخانه نوآوری محلی برای عملی‌کردن ایده‌ها و رشد و به بار نشستن خلاقیت نیروهای متخصص محسوب می‌شود و توانایی آن را دارد تا یک ایده را به یک کسی و کار عملی تبدیل کند.

کد خبر 5268481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha