۹ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۸

نماینده مردم تاکستان مدعی شد؛

رضایت مجمع نمایندگان از استاندار قزوین

 رضایت مجمع نمایندگان از استاندار قزوین

قزوین – نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان از استاندار رضایت دارند، گفت: اگر تیم فعلی با سیاست‌های دولت آینده هماهنگ شود می‌توان از او استفاده کرد.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های دولت سیزدهم در استان قزوین اظهار کرد: نمایندگان حاضر در مجمع نمایندگان استان قزوین از عملکرد استاندار قزوین راضی هستیم.

وی با بیان اینکه استاندار فردی زحمتکش و مسلط است و به طبع در دولت آینده همین مجموعه باید فعالیت بیشری داشته باشد، افزود: همه باید در دولت آینده انقلابی‌تر عمل کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان استاندار و مجموعه او باید با سیاست‌های دولت و کشور هماهنگ باشند، بیان کرد: اگر تیم فعلی با سیاست‌های دولت آینده هماهنگ شود می‌توان از او استفاده کرد.

وی ادامه داد: در ادامه کار استاندار و برخی از افراد مجموعه فعلی این توان را می بی نم که اگر بیشتر کار کرده و هماهنگ‌تر باشند و سیاست‌های دولت جدید را که دولتی انقلابی با تلاش و توان و چابکی بیشتر است بپذیرند شاهد حضور آنها در دولت بعد در استان نیز باشیم.

رحمانی با تاکید بر اینکه اصل برای ما انجام کار مردم و خدمت به انها است، تاکید کرد: نباید جریانات سیاسی را اصل بدانیم بلکه توان و تلاش و خدمت صادقانه برای کل کشور، برای ما اصل است

وی عنوان کرد: فلسفه وجودی مدیران خدمت است و این خدمت باید به دور از بازی‌های سیاسی و با هدف حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اقتصاد، معیشت، اشتغال و راه اندازی کارخانجات را از اولویت‌های دولت آینده در کشور و همچنین استان قزوین دانست و گفت: آبرسانی به بیش از ۱۴ شهر را در ردیف ملی گنجانده شده که نیاز به اعتبارات کلان ملی است و باید در دولت آینده به آن جدی تر توجه شود.

وی اظهار کرد: توجه به صادرات غیر یک اصل است و مجموعه دولت باید در این حوزه ورود کند.

رحمانی در پایان تصریح کرد: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی مخصوصاً قیمت تضمینی فراورده‌های کشاورزی باید مورد توجه قرار بگیرد و امیدواریم با حمایت دولت مشکلات کشاورزان نیز حل شود.

کد خبر 5269123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      خیلی زرنگ هستی