۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد؛

دستگیری ۲ موبایل‌قاپ حرفه‌ای در کرج

دستگیری ۲ موبایل‌قاپ حرفه‌ای در کرج

کرج - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو موبایل‌قاپ حرفه‌ای در عملیات کارآگاهان پایگاه دوم این پلیس و اعتراف آنان به ۲۰ فقره سرقت موبایل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نادربیگی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چندین فقره موبایل‌قاپی در نقاط مرکزی شهر کرج که در همه این موارد مال باختگان عنوان کرده بودند سارقان ۲ راکب یک دستگاه موتورسیکلت بودند که بعد از سرقت به سرعت متواری می‌شدند، موضوع با حساسیت ویژه از سوی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در یکی از مناطق کرج دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۰ فقره موبایل‌قاپی در شهر کرج اقرار و عنوان کردند سوژه‌های خود را عمدتاً از میان افرادی که داخل خودروها نشسته و شیشه خودرو را پایین آورده بودند انتخاب و پس از سرقت موبایل آنان، از محل متواری می‌شدند.

وی متذکر شد: پس از اعتراف صریح متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5270507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      4 1
      دزد دوچرخه رو پیگیری کنید در کرج ممنون
    • زهره IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      ببخشید چند وقت پیش هم موبایل همسر منو تو شهریار به همین شیوه زدن ده بار رفتم کلانتری 11 شهریار هر سری گفتن که سیستم قطع وبرگشتم واز خیرش گذشتم آیا این دزدان سمت شهریار هم دزدی کردن من اقدام کنم باز
    • خاوری IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      سلام حدودا دو هفته قبل سمت محمدشهر دو راکب موتور سوار با تهدید چاقو و ضرب و شتم به زور گوشی همسر منو ازش گرفتن و متواری شدن.قیافه اون دوتا رو خانومم می‌شناسه یادشده.کجا باید بیایم واسه چهره نگاری.ممنون
    • احمد مهاجر IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 0
      موبایل من با همین شیوه سرقت شده چگونه باید سارق یا سارقین را شناسایی کنیم
    • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      1 0
      عکس و محل نگهداری این نامردها را بار گذاری کنید تا من هم به از این زالوها شکایت کنم. مدارک سرقت و شکایت هم در دسترس است.