۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

آیت الله سید محمد سعیدی:

آگاهی بخشی در کنار اعتماد سازی، هنر بی نظیر اصحاب رسانه است

آگاهی بخشی در کنار اعتماد سازی، هنر بی نظیر اصحاب رسانه است

قم- نماینده ولی فقیه در استان قم در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت: آگاهی بخشی و روشنگری در کنار امید آفرینی و اعتماد سازی در افکار عمومی هنر بی نظیر اصحاب رسانه به شمار میرود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در پیامی از خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار است و آگاهی بخشی و روشنگری در کنار امید آفرینی و اعتماد سازی در افکار عمومی هنر بی‌نظیر اصحاب رسانه به شمار می‌رود و رسالت حق طلبی و حق‌گویی در دوران بی نظیر عصر ارتباطات، به عنوان وظیفه‌ای سنگین، مؤثر و پراهمیت بر عهده ایشان است.

متقابلاً توجه ویژه به این سربازان مجاهد جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای وظیفه‌ی غیرقابل انکار دستگاه‌های مسئول است.

این جانب ضمن تکریم خبرنگاران دوره دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، یاد شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و از تمامی خبرنگاران ولایتمدار و خدوم ایران اسلامی قدردانی و با توسل به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که نام مقدسشان به عنوان راوی اخبار و احادیث ولایی در کتب روایی می‌درخشد! توفیقات روزافزون اصحاب رسانه را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم و امیدوارم که به زودی زود با انتشار خبر ظهور منجی عالم بشریت، جهان متعالی موعود را تجربه نمائیم.

کد خبر 5276507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha