۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

استاندار گیلان:

حمایت های لازم از برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان می شود

حمایت های لازم از برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان می شود

رشت- استاندار گیلان گفت: از منابع بودجه در شورای برنامه ریزی و بودجه های فرهنگی برای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان اظهار کرد: تبیین نقش اساسی روحیه ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ و ارزش والا به جوانان، از دستاوردهای برگزاری کنگره شهیدان است.

وی صدور پیام رهبر معظم انقلاب برای کنگره شهدا را یکی از مهمترین شاخصه‌های برگزار این برنامه دانست و افزود: سخنرانی آیت‌الله نوری همدانی و سردار جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه نخستین کنگره هشت هزار شهید گیلان یکی از افتخارات برای استان به شمار می‌آید.

استاندار گیلان با اشاره به تمهید مقدمات چاپ کتاب با محوریت فرمانداری‌ها و آغاز ساخت مستند و فیلم با موضوع دفاع مقدس توسط صدا و سیما، اضافه کرد: برگزاری این جلسه و ابلاغ رئیسان کمیته‌های استانی و شهرستانی، می‌تواند نقطه عطفی برای انجام اقدامات عملیاتی از سوی حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه کنگره نخست، از زمره بهترین‌های کشور بوده و با ظرفیت‌های موجود در گیلان انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی مناسب شاهد برگزاری کنگره دوم به مناسب‌ترین وجه در اردیبهشت ۱۴۰۴ باشیم.

استاندار گیلان بهره‌گیری از ظرفیت کمک‌های خیرخواهانه مردمی را مایه برکت برای چنین مراسمی عنوان و اضافه کرد: از بسترهای قانونی منابع بودجه در شورای برنامه‌ریزی و نیز بودجه‌های فرهنگی شهرداری‌ها برای برگزاری شایسته این برنامه مهم و ارزشمند حمایت می‌شود.

کد خبر 5281925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha