۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا:

تعطیلات کنونی نوعی قرنطینه سراسری است/پرهیز از دورهمی و اجتماعات

تعطیلات کنونی نوعی قرنطینه سراسری است/پرهیز از دورهمی و اجتماعات

پیشوا- مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: این تعطیلات به نوعی قرنطینه سراسری است، برای سفر، دورهمی و هرگونه اجتماعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر امیر امینی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش و قبولی عزاداری ملت بزرگوار ایران گفت: به عنوان عضو کوچکی از این جامعه درخواست می‌کنم، در این تعطیلی چند روز آینده در خانه بمانیم.

وی افزود: این تعطیلات به نوعی قرنطینه سراسری است، برای سفر، دورهمی و هرگونه اجتماعی نیست، امسال نیز همراه با رسانه ملی و یا به صورت مجازی به عزاداری سردار شهیدان بپردازیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: از مردم می‌خواهم، از سفر به شهرستان‌های دیگر و شرکت در مراسم مذهبی دیگر شهرستان‌ها خودداری کنند و در صورت شرکت در مراسم عزاداری شهر و یا محل خود حتماً با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز انجام شود.

وی گفت: این روزها می‌بایست، کمی بیشتر به هم رحم کنیم، به خود آمده و به عزیزانمان و کادر خسته درمان رحم کنیم، قدرت انتقال ویروس کرونای دلتا چندین برابر جهش‌های قبلی است، که کودکان و جوانان را بیشتر درگیر می‌کند، با کوچک‌ترین سهل انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

کد خبر 5282490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha