۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲

استاندار لرستان مطرح کرد؛

روند نامطلوب شیوع بیماری کرونا در لرستان

روند نامطلوب شیوع بیماری کرونا در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از روند نامطلوب شیوع بیماری کرونا در این استان خبر داد و گفت: اگر ابتلاء به بیماری صعودی باشد شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز دوشنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: با توجه به روند نامطلوب شیوع بیماری در لرستان، ستاد استانی با هدف بررسی دستورالعمل‌های صادره توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و نحوه اجرای آنها تشکیل شد.

وی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، دستگاه‌های اجرایی استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز را برای مهار بیماری فراهم کرده و به موازات آن نیروی انتظامی استان نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: با در نظر گرفتن اعلام تعطیلی در کشور تا شنبه آتی، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در این مدت فعالیت نخواهند داشت اما مراکز درمانی و دستگاه‌های خدمات رسان کما فی السابق ادامه فعالیت خواهند کرد.

خادمی ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی وجود ندارد اما اگر روند ابتلاء به بیماری صعودی باشد شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت‌تر خواهد شد و امکانات موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نخواهد بود.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ورود به شرایط دشوارتر، هم استانی‌های محترم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و استفاده از ماسک اقدام کنند تا بتوانیم با مهار بیماری به سمت شرایط بهتری پیش رویم.

کد خبر 5282656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha