۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد؛

جان باختن ۱۸ بیمار کرونایی در هرمزگان

جان باختن ۱۸ بیمار کرونایی در هرمزگان

بندرعباس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جان باختن ۱۸ بیمار کرونایی در هرمزگان طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونای دلتا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به هزار و ۹۸۹ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: جانباختگان ۹ آقا و ۹ خانم در بازه سنی ۲۰ تا ۹۹ سال و از بندرعباس، کیش، قشم، پارسیان، جاسک، بندر خمیر و رودان بودند. با بستری شدن ۳۱۹ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۳۴۷ نفر رسید.

وی گفت: اکنون ۱۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۴۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون ۳۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر در استان دز اول و ۱۲۴ هزار و ۱۴۸ نفر نیز دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فرشیدی افزود: همزمان با تاسوعا و عاشورا امروز و فردا مراکز واکسیناسیون کرونا در استان تعطیل است و فقط یک مرکز در بندرعباس به صورت مرکز پشتیبان برای تزریق واکسن فعال است.

وی گفت: برای همه افرادی که امروز و فردا نوبت دز دوم واکسن داشتند پیامک ارسال شده و این افراد روز جمعه می‌توانند برای دریافت واکسن به ۱۱ مرکز مستقر در بندرعباس مراجعه کنند.

کد خبر 5284454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha