۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

مکاتبات ملی برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی انجام شود

مکاتبات ملی برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی انجام شود

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به کمبودهای علوم پزشکی استان، گفت: مکاتبات لازم با سطح ملی برای تأمین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح پنجشنبه در کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی بر بسیج همگانی دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مردم برای مقابله با این بیماری تاکید کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شرایط امروز کشور از نظر تعداد مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا نگران کننده است و برای خروج از این بحران همه باید پای کار بیایند.

وی با ابراز گلایه از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه، افزود: امروز بسیاری از ابتلاها و بستری‌ها خانوادگی است و این نشان دهنده افزایش تعداد دورهمی ها و مجالس خانوادگی است و مردم باید به طور جدی از شرکت در این تجمع‌ها خودداری کنند.

برادران با تاکید بر اینکه امروز مدیریت بیماری کرونا تنها به دست دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان امکان پذیر نیست، گفت: مکاتبات لازم با سطح ملی برای تأمین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در دستورکار قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی در استان امکانات خود را در اختیار کادر درمان قرار دهند.

جمع بندی و برطرف کردن مشکلات شهرستان‌ها در خصوص مدیریت بیماری کرونا، جلوگیری از حضور کارمندان و کارکنان مبتلا در ادارات و صنایع و برخورد با خاطیان مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و پیگیری از سطح ملی برای کاهش سن واکسیناسیون افراد در استان از دیگر تأکیدات احمد برادران در این نشست بود.

کد خبر 5289783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha