۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا به کمک دولت بیایند

سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا به کمک دولت بیایند

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به شیوع گسترده کرونا در استان، گفت: سازمان های مردم نهاد با ظرفیتی که دارند می توانند برای مقابله با کرونا به کمک دولت بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح یک شنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد علاوه بر مأموریت‌های خود می‌توانند در حوزه اطلاع رسانی به مردم جهت مقابله با کرونا نیز نقش مهمی را ایفا کنند.

معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مسئله اصلی امروز کشور بیماری کرونا است، گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند در حوزه کرونا اقدامات لازم را انجام دهد هرچند تاکنون خدمات گسترده ای انجام شده اما در بخش اطلاع رسانی به مردم نیازمند ارائه آموزش‌های بیشتر هستیم.

وی نهادینه شدن آموزش‌ها به مردم جهت مقابله با کرونا را مهم دانست و افزود: این اقدامات توسط سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند باری از دوش دولت بردارد تا از پیشرفت این اپیدمی جلوگیری شود.

برادران استفاده از مشارکت افراد را از مصادیق حفظ سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: هر جا مردم همراه و شریک موضوعات بودند به موفقیت‌های بزرگی دست یافته ایم.

کد خبر 5291993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha