۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

کاهش مجموع بیماران بستری کرونایی در گیلان

کاهش مجموع بیماران بستری کرونایی در گیلان

رشت- معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش مجموع بیماران کرونایی بستری، گفت: بستری های روزانه همچنان بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در مقایسه با روزهای گذشته شاهد روند کاهش در مجموع بستری‌های کرونایی هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۵۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تعداد پذیرش و بستری‌های روزانه با وجود کاهش همچنان بالا است.

معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۶۸ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان، افزود: ۱۹۰ بد حال بوده که ۱۶ نفر آنها شبانه روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه کاهش بیماران نباید شهروندان را نسبت به خطر کرونا بی تفاوت کند، تأکید کرد: کرونا در استان گیلان همچنان فعال است و آمار بستری‌های روزانه از این موضوع حکایت می‌کند.

حیدرزاده ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها، رعایت فاصله اجتماعی راهکارهای مناسب پیگیری از ابتلاء و انتشار ویروس کرونا است.

کد خبر 5292757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha