۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵

با تشکیل کارگروه تولید محتوای رسانه‌ای انجام می‌شود؛

فرهنگ‌سازی در زمینهٔ مصرف آب و برق در چهارمحال و بختیاری

فرهنگ‌سازی در زمینهٔ مصرف آب و برق در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در زمینهٔ مصرف آب و برق با تشکیل کارگروه تولید محتوای رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی ظهر امروز شنبه در کارگروه تخصصی تولید محتوای رسانه‌ای اظهار داشت: این جلسه حسب تأکید رئیس‌کل دادگستری استان مبنی بر مشارکت همه دستگاه‌های ذی‌صلاح تشکیل و هدف آن اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف صحیح آب و برق است.

وی اظهار کرد: در بحث منابع سطحی و زیرزمینی آب در استان با کمبود مواجه هستیم و این کمبود احتمالاً به تنش‌هایی منجر خواهد شد و در این جلسه تلاش بر این است با هم‌اندیشی و تجزیه‌وتحلیل، راهکارهای پیشگیری و کاهش تنش‌های احتمالی را بررسی کنیم.

این مقام قضایی گفت: برای مصرف صحیح آب و برق، باید فرهنگ‌سازی کرده و مردم را به این سمت سوق دهیم چراکه قطعاً صرفه‌جویی در مصرف آب و برق بخشی از کمبودها را جبران می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به عملکرد دولت نقد داریم، گرچه در این زمینه متخصص نیستیم، اظهار کرد: می‌توان با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح از طریق ساخت کلیپ، مستند، موشن گرافی و… و پخش آن در شبکه استانی جهانبین، رسانه‌ها و فضای مجازی مردم را اقناع کرد و در مدیریت مصرف آب و برق سهیم باشیم.

وی اضافه کرد: انتفاع از آب و برق حق همه افراد جامعه است و می‌توان با همراه کردن مردم، همه شهروندان را از این دو نعمت بهره‌مند کرد.

موسوی با اشاره به این موضوع که کمبود آب و برق، سال‌ها گریبان‌گیر جامعه ما خواهد بود تصریح کرد: طبق شنیده‌ها، معادل چهار برابر آب شرب کشور، صرف کاشت میوه‌های نه‌چندان ضروری مانند هندوانه می‌شود؛ درصورتی‌که در تأمین آب شرب استان با بحران مواجه هستیم.

این مقام قضایی از همه مدعوین خواست نسبت به تهیه محتوا و تأمین اعتبار به‌منظور ساخت کلیپ و موشن گرافی اقدامات شایسته صورت گیرد.

کد خبر 5296874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha