۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

هیچ واحد تولیدی در خراسان شمالی به علت مشکلات قضائی تعطیل نیست

هیچ واحد تولیدی در خراسان شمالی به علت مشکلات قضائی تعطیل نیست

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: هیچ واحد تولیدی دارای مشکل در استان وجود ندارد که به دستگاه قضائی مراجعه و اقدامی برای حل آن انجام نشده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری عصر شنبه در شورای اداری خراسان شمالی و مراسم رونمایی از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در جهت تحقق منویات رهبری، قوه قضائیه به کمک قوه مجریه آمده است تا علاوه بر انجام رسالت اصلی خود یعنی احقاق حق و اجرای عدالت، در جهت رفع موانع تولید و اشتغال پایدار گام بردارد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در ایام ریاست آیت الله رئیسی در سمت رئیس قوه قضائیه کشور ۲ هزار واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه اقتصاد بازگشت.

جعفری در انتها گفت: امروز در خراسان شمالی به رغم تمامی محدودیت به واسطه هم افزایی و انسجام، واحد تولیدی دارای مشکل در استان وجود ندارد که به دستگاه قضائی مراجعه و اقدامی برای حل آن انجام نشده باشد.

هدف وجود دستگاه ها رفع مشکلات مردم است

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه گفت: در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر به دنبال فعال شدن کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات و دستگاه‌های استان هستیم چرا که منجر به ارائه فعالیت‌های بیشتر آنان برای خدمت به مردم خواهد شد.

امام جمعه بجنورد در ادامه معرفی دستگاه‌های برتر را عامل ایجاد رقابت بین دستگاه‌ها برای خدمت به مردم دانست و افزود: هدف وجود دستگاه‌ها، حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به تعطیلی یکی از روزنامه‌های استان طی روزهای اخیر، افزود: استاندار برای جلوگیری از تعطیلی رسانه‌های مختلف، اقدامات لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام نوری در ادامه تصریح کرد: سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت) می‌تواند زمان صدور مجوزها را به صفر برساند و دغدغه‌های سرمایه گذاران را برطرف کند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: اجرای این طرح موجب ایجاد انگیزه بیشتر سرمایه گذاران برای ورود به استان خواهد شد.

وی در انتها گفت: تحقق این طرح موجب حذف رانت و برچیده شدن بسترهای فساد می‌شود.

کد خبر 5302358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha