۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان:

بسیج سازندگی زنجان برای بیش از پنج هزار نفر اشتغالزایی کرده است

بسیج سازندگی زنجان برای بیش از پنج هزار نفر اشتغالزایی کرده است

زنجان-رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با ارائه تسهیلات ۴۷ میلیارد تومانی برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان زنجان اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد پیری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: بسیج سازندگی در راستای توسعه اشتغال در استان برنامه ریزی لازم را دارد.

وی به ارائه تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی در سال چند سال گذشته برای اجرای دو هزار پروژه بسیج سازندگی اشاره کرد و ابراز داشت: گروه‌های جهادی، دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در احداث پروژه‌ها کمک کار خوبی هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود و امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه می‌شود.

پیری از عضویت ۲۲ هزار نفر در صندوق‌های قرض الحسنه خبر داد و تاکید کرد: پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه‌های مختلف، بازار سازی هم برای محصولات ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه د ر حال حاضر ۵۱۳ صندوق قرض‌الحسنه در مناطق روستایی و شهری استان فعالیت دارند، افزود: در شهرهای هم اگر مردم بخواهند راه اندازی می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه با ارائه تسهیلات ۴۷ میلیارد تومانی برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر در استان زنجان اشتغال زایی ایجاد شده است، تصریح کرد: از سال ۷۹ و با فرمان مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی تشکیل و در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ورود کرده و تا کنون فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

پیری گفت: در حال حاضر ۶۰ پروژه آبرسانی از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است و برخی از این پروژه‌ها به صورت مجتمعی اجرا می‌شود که تعدادی در حال اتمام است.

وی یاد آور شد: سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تا کنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و ۴۷ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

کد خبر 5310989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اين كلمه اشتغالزايى هم از اون هاست اشتغال ايجاد كرده كافى است. مثل امداد رسانى كه آنهم غلط است. مدد يعنى كمك امداد بمعنى كمك رسانى است.