۶ مهر ۱۴۰۰، ۸:۳۲

«تمام جوانب بررسی می‌شود»

واکنش فدراسیون فوتبال به حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی لیتوانی

واکنش فدراسیون فوتبال به حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی لیتوانی

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به حذف تیم ملی فوتسال از مسابقات جام جهانی واکنش نشان داد و گفت: تمام جوانب این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر قزاقستان قرار گرفت و با قبول شکست ۲ - ۳ برابر این حریف، از گردونه رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال نخستین عضو فدراسیون بود که به صورت رسمی به حذف تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که باید ریشه این موضوع را در سال‌های گذشته جستجو کرد.

کامرانی فر گفت: برای نتیجه گیری در جام جهانی باید حداقل از دو سال پیش خیلی کارها انجام می‌شد. انصافاً در این چند ماه کارهای ساختاری و پشتیبانی تیم در سطح بالایی بود.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از روز سه شنبه (امروز) جلسه آسیب شناسی می‌گذاریم و تمام جوانب این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

کامرانی فر به نقش باشگاه‌ها هم در توسعه فوتسال اشاره کرد و گفت: باید باشگاه‌ها و زیرساخت‌ها درست شود. با برنامه فدراسیون، زیرساختها درست می‌شود و اتفاقات خوبی می‌افتد.

کد خبر 5315023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فوتبال دوست IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      9 0
      چرا عادت دارید اول گند بزنید و کلی پول بیت المال را به فنا بدید بعد ریشه یابی کنید، خو مثل تمام دنیا از اول فکر بستن تیم درست وحسابی و با برنامه باشید
      • ممل IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
        0 0
        ای گفتی واقعا که
    • سید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      7 2
      دراین مملکت هیچ چیز هیچوقت درست نمیشود
    • حامد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      7 0
      آسیب شناسی نمی خواد؛ مربی ریسک نکرد بازیکن جدید تزریق نکرد تیم پا به سن گذاشته بود آمادگی بدنی نداشتن ------------------------------ جلوی تیم قبلی هم شانس آوردیم نباختیم. مگه میشه یه تیم از یک نقطه سه بار دروازه اش باز بشه و مربی فکری نکنه ؟؟؟؟
    • فری IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      4 0
      سلام من هم موافقم بنظرم هم سن و سال بازیکنا بالا بود هم اینکه تیم ما موقع دفاع تیم نبود و بیشتر انفرادی دفاع میکردن. باز بازیکنا با این سن و سال خیلی خوب زحمت کشیدن بنظرم لذ همین بازیکنا اگه ی مربی کار بلد و با دیسیپلین داشتیم امسال حتی میتونستیم قهرمان بشیم بنظرم کادر فنی فوق العاده ضعیف کار کرد و
    • شاهین کیا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 1
      به‌هر حال این نتیجه چیزی از شایستگی‌های بچه‌ها-و البته بزرگها-ی ما کم نمی‌کنه
    • علی US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      آسبب شناسی نمیخواد ناظم الشریعه، یعنی تیم ایران در دقایق اول یک گل بزند در تمام زمان باقیمانده دفاع کند که یک گل را نگه دارد و پیروز میدان باشد
    • مهران DE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      مگه میشه کل بازی از یک گل دفاع کرد اونم تیمی مثل ایران که بلده گل بزنه و حمله کنه. از همون اول وقتی عمدا جلو آرژانتین باخت که راه آسون رو بره ترس رو به تیم تزریق کرد مربی مقصر هست باید تنبیه بشه