۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

افزایش سهمیه مبلغان اعزامی به پلدختر در اولویت است

افزایش سهمیه مبلغان اعزامی به پلدختر در اولویت است

پلدختر- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: سهمیه پلدختر در اعزام روحانی را به دلیل انبوه روستاهای دوردست در این شهرستان افزایش می‌یابد و این امر در اولویت کار است.

حجت الاسلام مهدی قدرتی روز یک شنبه در حاشیه سفر به پلدختر در حوزه علمیه الزهرا (س) این شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف از سفر به پلدختر بازدید میدانی از بخش‌های مختلف عرصه تبلیغ و دیدار و گفت و گو و شنیدن حرف‌های مقامات تبیین و تبلیغ در این شهرستان بود.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا از دیگر اهداف این سفر بود که انجام شد و از محضر این خانواده‌های معظم و دیدار با علمای این شهرستان به فیض رسیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تعامل بین حوزه‌های علمیه در پلدختر را حائز اهمیت دانست و گفت: این تعامل به طور قطع موجب ارتقای سطح علمی طلاب و آشنایی بیشتر آنان با مسائل و مباحث علمی و فرهنگی خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه خانه‌های عالم شهرستان پلدختر نیاز به تجهیزات دارد؛ به موضوع کمبود مبلغ در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مسئله دغدغه روحانیت و مردم پلدختر است که پیشنهاد می‌شود برای رفع این خلأ از طلبه‌های جوان شهرستان استفاده شود.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در استان سعی می‌کند، سهمیه پلدختر در اعزام روحانی را به دلیل انبوه روستاهای دوردست در این شهرستان افزایش دهد و این امر در اولویت کار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به بیمه فعالان فرهنگی اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برای تحقق این موضوع در سطح استان در حال رایزنی و پیگیری است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: با توجه به خواست افراد سعی بر این است که تعداد افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در حوزه تبلیغات اسلامی را افزایش دهیم.

وی در رابطه با بیمه فعالان فرهنگی مانند مؤسسه‌های قرآنی افزود: نیاز به بررسی‌های بیشتر برای تحقق این امر، با استفاده از راه‌های قانونی است، که امید است پیگیری‌ها در این زمینه نتیجه بخش باشد.

کد خبر 5319381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha