۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خبر داد؛

سرویس‌دهی رایگان قطارشهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)

سرویس‌دهی رایگان قطارشهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)

مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع)، سرویس‌دهی خطوط قطارشهری مشهد به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر، برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی ویژه خطوط قطار شهری انجام شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری در روز دوشنبه ۱۲ مهرماه مصادف با شب شهادت حضرت رسول (ص) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد اضافه کرد: همچنین روز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه همزمان با روز رحلت حضرت رسول (ص) نیز فعالیت قطارشهری از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ به زائران و مجاوران خدمات‌دهی خواهد کرد.

وی افزود: سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ۲۳ ادامه دارد.

مبین‌مقدم با اشاره به این‌که سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری در روز شهادت امام رضا (ع) رایگان است، گفت: بر این اساس، سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه مصادف با روز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) از ساعت ۶ تا ۲۳ به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران انجام می‌شود.

کد خبر 5319649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha