۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبر داد؛

جا به جایی ۵میلیون تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

جا به جایی ۵میلیون تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

قزوین-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری ۵میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۴۲ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد در نیمه نخست سال جاری ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۴۲ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین حمل و جابه‌جا شده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۲ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: از این میزان بار حمل شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن از آن داخل استان و ۳ میلیون و ۵۰۸ هزار تن به سایر نقاط کشور حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: برای جابه‌جایی بار طی این مدت ۳۴۰ هزار و ۵۸ برگ بارنامه صادر شده است.

حق‌لطفی بیان کرد: خاک معدنی و صنعتی، انواع نوشابه، انواع مواد پاک‌کننده، آهن‌آلات، میلگرد، بطری خالی، انواع کاشی و گازوئیل بیشترین کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این مدت بوده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان ساعی و زحمتکش حوزه حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار دستگاه ناوگان باری سنگین و ۱۲ هزار راننده در استان برای حمل و جابه‌جایی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به نقاط مختلف کشور فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تبیین کرد: در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و صاحبان کالا و مردم می‌توانند هرگونه درخواست یا شکایت‌های خود را در این حوزه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

کد خبر 5325968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha