۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد

آمل-ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرستان آمل با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرستان آمل عصر جمعه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران به زمین زده شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۶۵۵ مترمربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر ۸، واقع شده و در ۵ بلوک ۶۰ واحدی ساخته خواهد شد.

کل واحدهای این مجتمع با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع توسط شرکت جهاد خانه سازی رزمندگان بنیاد تعاون سپاه در مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

برای ساخت خانه‌های این مجتمع ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، گفت: ساخت خانه‌های مسکونی جدید بر اساس نیازی که اکنون پرسنل و پایواران سپاه در سطح شهرستان آمل نیاز دارند، ساخته می‌شود.

وی گفت: در این مجتمع همکاران سپاهی و نیروهای فعال و چندگانه سپاه در کل کشور خدمت می‌کنند، در آمل از این مجتمع استفاده خواهند کرد و مختص فعالان و نیروهای چندگانه سپاه آمل است.

وی افزود: این زمینی که اکنون تأمین و در اختیار سپاه شده، کل واحدهای آن با قیمت کارشناسی شده خرید و در قالب تسهیلات پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: سپاه کربلا استان با تسهیل در این امر با ۵ تا ۱۰ درصد حداقل قیمت کمتر در اختیار آنها قرار گیرد و بر اساس قاعده و قانون در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

سردار مسلمی در خصوص زمین این مجتمع گفت: یک سوله ورزشی هم برای استفاده جوانان شهرک نبوت که سال‌ها در زمین فعلی ورزش می‌کردند، به عنوان بسیجیان منطقه فعالیت فرهنگی و ورزشی استفاده کنند.

کد خبر 5328235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha