۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

رئیس هیئت فوتبال شهرستان خمینی‌شهر خبر داد؛

برگزاری دوره ارتقای داوری سطح ۳ به ۲ فوتبال در خمینی‌شهر

برگزاری دوره ارتقای داوری سطح ۳ به ۲ فوتبال در خمینی‌شهر

خمینی‌شهر - رئیس هیئت فوتبال خمینی‌شهر گفت: با حضور ۲۱ نفر از داوران شهرستان خمینی شهر، دوره ارتقای داوری درجه سه به دوی فوتبال برگزار شد و در پی ادامه دادن این دوره‌ها هستیم.

سید امیر صدر صهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آئین افتتاح کلاس ارتقا داوری داوران فوتبال شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: پویایی و حرکت جزو اصول ذاتی زندگی هر انسانی است و افرادی که با ورزش انس دارند این پویایی و تحرک بیشتر در آنها مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت در هر عرصه نیازمند آموزش‌های جدیدی هستیم، افزود: برای پیشرفت ورزش شهرستان نیز نیازمند برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد: از مدت‌ها پیش آمادگی برگزاری کلاس ارتقای داوری را داشتیم اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه کلاس داوری با حضور ۲۱ نفر از داوران شهرستان در دوره ارتقای داوری درجه سه به دوی فوتبال برگزار می‌شود، گفت: شهرستان خمینی شهر یکی از فعال‌ترین شهرستان‌ها در زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای داوری فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان در چند سال اخیر در کشور بوده است.

صدر صهری خاطر نشان کرد: شهرستان خمینی شهر در حال حاضر دارای ۸۳ داور فعال در دو بخش آقایان و بانوان در سطح بین المللی و استانی دارد.

وی تاکید کرد: لازم است داوران برای رسیدن به مراحل بالاتر سطح آموزشی و آمادگی جسمانی خود را ارتقا داده و دانش خود را نسبت به داوری به روز و پویا کنند.

به گزارش مهر دوره ارتقای داوری سطح ۳ به ۲ طی سه روز با مدرسی ایرج نظری داور بین المللی و مدرس رسمی فوتبال فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

کد خبر 5328714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha