۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بازاریان در قیمت‌گذاری کالاها به حال مردم توجه کنند

بازاریان در قیمت‌گذاری کالاها به حال مردم توجه کنند

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر لزوم توجه به حال مردم توسط بازاریان، گفت: اصناف در قیمت گذاری کالاها به شرایط اقتصادی و حال مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از اصناف و رؤسای اتحادیه‌های اصناف بجنورد بر مراعات بیشتر حال مردم توسط اصناف و بازاریان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور و استان، اصناف و بازاریان باید در فروش و قیمت‌گذاری کالاها به‌صورت ویژه رعایت حال مردم را بکنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در گذشته همواره کاسبان و بازاریان در همه احوال کمک‌کننده و دستگیر مردم بوده‌اند و به همین دلیل نیز به کاسبان و بازاریان لقب حبیب خدا داده‌اند.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: همچنین باید در بازار مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر در قالب مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف انجام شده تا شاهد کاهش اقدامات ناصواب و نادرست احتمالی در مسئله بازار و تعامل آن با مردم باشیم.

وی با انتقاد از فعالیت نادرست و خلاف شأن خانم‌ها در برخی مغازه‌ها، گفت: گاهی اوقات مسائلی از این قبیل در بازار و ویترین مغازه‌ها مشاهده می‌شود که نیازمند نظارت بیشتر اتاق اصناف است.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: انتظار داریم همان‌طور که استاندار در غالب حوزه‌ها مشاور دارد، یک مشاور بازار نیز داشته باشد تا بتواند از تجارب بازاریان بیش‌ازپیش استفاده کند.

کد خبر 5331531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha