۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

لزوم راه‌اندازی واحدهای مرغداری جدید در خراسان شمالی

لزوم راه‌اندازی واحدهای مرغداری جدید در خراسان شمالی

بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکیر بر لزوم رفع موانع پیش روی واحدهای مرغداری، گفت: باید با راه اندازی واحدهای جدید، کمبود تولید گوشت مرغ در استان به طور کامل مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری صبح سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم پرورش بیشتر مرغ در استان، اظهار کرد: باید با رفع موانع پیش روی واحدهای مرغداری در استان، مشکلات مرغداران به حداقل برسد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: برای افزایش تولید مرغداری‌ها در استان افزایش یابد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی استان نیز باید درصدد حل مشکلات سرمایه گذاران حوزه مرغداری باشند تا با راه اندازی واحدهای جدید، کمبود تولید گوشت مرغ در استان به طور کامل مرتفع شود.

قنبری در بخش دیگری گفت: سال گذشته ۹۲۵ تن موز توسط تعاونی‌های مرزنشینان وارد استان شد که با توجه به افزایش قیمت، امکان فروش آن در استان میسر نشد؛ بنابراین تاکید استان واردات کالا متناسب با نیاز استان است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: تعاونی‌های مرزنشینان باید قبل از واردات هر کالایی مجوز لازم را از استان اخذ کنند تا در بحث فروش و صادرات آن دچار مشکل نشوند.

وی در انتها گفت: راه اندازی تعاونی‌های مرزنشینان با هدف کمک به معیشت آنان و مردم استان بوده و سیاست دولت واردات کالاهای اساسی است.

کد خبر 5336291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha