۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱

استاندار البرز:

فرمانداران البرز با اهتمام ویژه نسبت به کنترل بازار اقدام کنند

فرمانداران البرز با اهتمام ویژه نسبت به کنترل بازار اقدام کنند

کرج - استاندار البرز گفت: فرمانداران مسئولیت دارند که با اهتمام ویژه‌ای نسبت به کنترل و نظارت بازار و احصا و رسیدگی به مشکلات در شهرستان‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر جمعه در جلسه ویژه با معاونان استانداری و فرمانداران استان البرز اظهار کرد: حضور شبانه روزی تمامی مدیران مرتبط با تنظیم بازار و فرمانداران استان در حوزه فعالیت الزامی است.

وی خطاب به فرمانداران و معاونان استانداری البرز بیان کرد: اکنون ضرورت دارد بیش از پیش در میدان باشیم و از نزدیک مشکلات و مسائل مردم را احصا کرده و با اتخاذ تدابیر لازم برای حل آن اقدام کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اهداف ارزشمند دولت تصریح کرد: دولت بسیار قدرتمند و با انرژی مضاعف برای حل مشکلات مردم حضور دارد و ما به عنوان نمایندگان دولت باید در این مسیر با اهتمام ویژه ای همراه باشیم.

خدمات‌رسانی به مردم و کسب رضایتمندی جامعه تعطیلی ندارد

وی خاطرنشان کرد: کار خدمات رسانی به مردم و کسب رضایتمندی جامعه تعطیلی ندارد و باید همواره آماده به خدمت باشیم.

شهبازی گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات کشور در راستای ایجاد رضایتمندی در جامعه است و بر این مبنا سعی در اقدام دارد.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم رضایتمندی مردم را رقم بزنیم می‌توانیم به هدف نهایی خود در این جایگاه برسیم، چراکه هدف دلت بر رضایتمندی مردم استوار است.

استاندار البرز متذکر شد: باید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم به بهترین شکل ممکن انجام داد، چراکه این امر موجب رضایتمندی حداکثری مردم می‌شود.

کد خبر 5338825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha