۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷

قائمی به شهرداری تهران تذکر داد:

لزوم پیشگیری از نفوذ و خرابکاری به شبکه اطلاعاتی شهرداری

لزوم پیشگیری از نفوذ و خرابکاری به شبکه اطلاعاتی شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید نسبت به استقرار نظامات پیشگیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه اطلاعاتی خود اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر قائمی در نوزدهمین جلسه شورا گفت: ما در دومین روز هفته نکوداشت پدافند غیر عامل هستیم اما این روزها صرفاً برای بزرگداشت و برگزاری مراسم نیست و اصل قضیه یادآوری به دست اندرکاران حوزه‌های مرتبط است برای اینکه حساسیت‌ها نسبت به این حوزه را افزایش دهند.

وی افزود: حادثه‌ای که در هفته گذشته اتفاق افتاد و موضوع آسیبی که به شبکه کارت سوخت رسید هشداری بود برای همه دستگاه‌های کشور که باید حساسیت کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری تهران نیز می‌بایست نسبت به استقرار نظامات پیشگیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه اطلاعاتی اقدامات لازم را انجام دهند و نیز نسبت به استقرار سند ISMS ، استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ و همچنین برنامه ریزی برای استقرار BCP/DRP .

قائمی ادامه داد: باید در این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد البته از سال‌های پیش اقداماتی شروع شده اما امروز باید این اقدامات جدی تر از قبل پیگیر شود. چرا که ضرورت توجه به این مسئله بسیار محرز است.

کد خبر 5340266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha