۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

امام جمعه قزوین:

انتقاد سازنده همراه با گفت‌وگوی محترمانه موجب پیشرفت می‌شود

انتقاد سازنده همراه با گفت‌وگوی محترمانه موجب پیشرفت می‌شود

قزوین-نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از ائمه جماعت شهر اقبالیه گفت: انتقاد سازنده همراه با گفت‌وگوی دلسوزانه و محترمانه، موجب پیشرفت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از ائمه جماعت شهر اقبالیه اظهار کرد: انتقاد صرفاً به معنای بد گفتن نیست و انتقاد سازنده همراه با گفت‌وگوی دلسوزانه و محترمانه، همواره موجب پیشرفت و حل مسائل می‌شود.

وی تصریح کرد: باید تحمل شنیدن حرف‌ها را داشته باشیم و قرار نیست هر صحبتی که با یکدیگر می‌کنیم، موجب رضایت و خوشایند طرفین شود و قرار است با بیان واقعیت‌ها، به یکدیگر کمک کنیم.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: این جلسه از نظر کیفیت و بیان واقعیت‌ها، جلسه‌ی بسیار ارزشمندی بود و از همه شما ائمه جماعت محترم تشکر و قدردانی می‌کنم و هر چه توان داشته باشیم در خدمت شما عزیزان به کار می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اینکه مساجد برنامه‌محور شوند، فکر ارزشمندی است و حمایت از مساجد می‌باید بر اساس همین برنامه محوری صورت بگیرد تا شاهد خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و دچار روزمرگی نشویم.

کد خبر 5341181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha