۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱

با حضور گروه های تخصصی فضای مجازی صورت گرفت؛

آغاز رویداد تولید محتوای بسیج کردستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س)

آغاز رویداد تولید محتوای بسیج کردستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س)

سنندج- مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج اظهار کرد: حضور در عرصه فضای مجازی بستگی به توان افراد دارد و هر فردی با هر سلیقه و توانمندی می‌تواند در این عرصه تلاش کند و بر افکار و عقاید دیگران اثر بگذارد.

وی افزود: قدرت فضای مجازی بالاتر از صدا و سیما و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز بالاتر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: کسی در فضای مجازی پیروز است که بتواند با تولید محتوا و خلاقیت و آن چیزی که در اختیار دارد، مطالبش را منتشر کند و عملیات پیش دستانه انجام دهد.

سردار حسینی افزود: پدافند در این فضا آنچنان اثر گذار نیست مگر اینکه پدافندکننده آثارش جذاب و قوی باشد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره دریافت خلاقیت‌های جوانان نخبه کردستانی در عرصه فضای مجازی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به شرکت کنندگان در این رویداد گفت: سلیقه‌های شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تولیداتی که در این جشنواره انجام می‌دهید در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

سردار حسینی افزود: در این رویداد ۱۲ تیم تولید محتوا متشکل از ۲۵ نفر از نخبگان عرصه مجازی استان حضور در دارند که طی ۴۸ ساعت کار تیمی آثارشان را در دو محور رونق تولید و استکبارستیزی تولید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: محور اول این رویداد ۱۳ آبان و مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران است چرا که امام خمینی (ره) میدان داری کرد و با حرکت استثنایی خویش جریان جدیدی را در جهان به وجود آورد و هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: محور دوم این جشنواره نیز رونق تولید است و ما چون در کشورمان ظرفیت غنی منابع طبیعی و نیروی انسانی داریم باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

سردار حسینی اعلام کرد: این رویداد مهم را با رمز مبارک یا فاطمه الزهرا شروع می‌کنیم و امیدواریم در روز جمعه شاهد خلق آثاری فاخر در این عرصه باشیم.

مجتبی فرامرزی مسئول فضای مجازی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این رویداد اظهار کرد: متأسفانه به دلیل اینکه سواد رسانه در جامعه ما ضعیف است دشمنان با محتواهای شبه انگیز به جنگ جامعه ما آمده‌اند.

وی افزود: با تقویت سواد رسانه‌ای در بین اقشار مختلف مردم و تولید آثار تأثیرگذار در حوزه مجازی، می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرامرزی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد نیز در همین راستا بوده و امیدواریم در پایان شاهد تولید آثاری فاخر توسط شرکت کنندگان باشیم.

حسین رمضانی دبیر اجرایی این رویداد نیز در سخنانی اظهار کرد: در این رویداد که در امروز تا چهاردهم آبان ماه ادامه دارد ۱۲ تیم تولید محتوا از نقاط مختلف استان حضور دارند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد طی ۴۸ ساعت کار متناوب اقدام به تولید محتوای دیجیتال در عرصه‌های پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای با محوریت دو موضوع رونق تولید و استکبارستیزی می‌کنند.

کد خبر 5342724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha